bannerxx

Blog

L'applicazione di a serra di privazione di luce

L'infurmazione chì a Tailanda hà permessu l'agricultura di cannabis l'annu passatu hè diventata virale.Ci hè una serra in l'industria di a serra fatta espressamente per cultivà cannabis per rinfurzà u rendiment.Questu hè a serra di privazione di luce.Discutemu avà di stu tipu di serra.

 
Cosa hè a serra di privazione di luce?

Cum'è u nome implica, sta serra, cunnisciuta ancu com'è "serra di blackout", pò bluccà cumplettamente a luce in l'internu.Attualmente, Chengfei Greenhouse cuncepisce principarmenti dui tipi per questu, unu hè cù u sistema di ombrezza simplice ecunomicu, è l'altru hè cù u sistema di ombrezza di cortina elettrica.

P1-struttura di serra privazione di luce

I dui serre di privazione di luce anu strutture assai diffirenti, cum'è pudete vede in a stampa.Pudete piglià una decisione basatu nantu à i vostri bisogni di piantazione attuale, u clima è u vostru budgetu.

Chì sò i so scenari d'applicazione?

I dui tipi di serre sò generalmente usati per cultivà culturi chì necessitanu menu luce, cum'è cannabis è funghi.L'scelta di u tipu di serra dipende ancu da u valore ecunomicu di i culturi stessi.Dunque, in generale, a privazione di luce cù u sistema di ombrezza simplice ecunomicu hè principalmente aduprata in a crescita di funghi, è un altru hè di solitu usatu in u cultivo di cannabis.

P2-Light privazione serra Applicazioni

 

Cumu sceglie una privazione di luce adattataserra?

Ci hè qualchi cunsiglii per a vostra riferenza quandu vulete custruisce una serra di privazione ligera.
1. Cunfirmà i vostri culturi
Un serra di privazione di luce cù un sistema di ombrezza di cortina elettrica hè più appruvatu per voi se i vostri culturi sò assai preziosi.
P3-Luce privazione di i culturi di piantazione di serra

2. Revise u clima lucale
Sè u tempu in u vostru locu hà neve pisanti, piova, o ventu, a struttura sèmplice serra privazione luce ùn risponde à e vostre esigenze.Per assicurà chì a vostra serra hà un bonu rendimentu in u clima estremu, hè megliu di sceglie quellu cù u sistema di cortina elettricu.Perchè più struttura di supportu hè aghjuntu in questa forma di serra per assicurà a stabilità è a forza di tutta a custruzzione.

P4-U tempu

3. Mantene in i vostri mezi
Hè essenziale per selezziunà una serra megliu in i vostri mezi.In u risultatu, duvete ricercà è raccoglie dati pertinenti per aiutà in a vostra decisione.Cuntattateci in ogni mumentu sè avete bisognu di aiutu per truvà infurmazioni nantu à stu tipu di serra.

P5-Budget serra

E-mail:info@cfgreenhouse.com
Numeru di telefunu: (0086) 13550100793


Tempu di Postu: 29-Mar-2023