bannerxx

Blog

Cumu a serra di vetru ghjunghje a funzione di aumentà a produzzione?

Qualchì tempu fà, aghju vistu una discussione nantu à a diffarenza trà una serra di vetru è una serra di film plastica.Una risposta hè chì i culturi in serra di vetru pruducenu più di quelli in serra di film plastica.Avà in u campu di l'investimentu agriculu, s'ellu pò purtà benefici ecunomichi hè ancu u prublema più preoccupatu di l'investituri.Allora oghje vogliu allargà stu tema per parlà di cumu a serra pò rializà a funzione di aumentà a produzzione, sperendu di dà infurmazioni utili.

P1-Glass Greenhouse

1. Selezzione di vetru di copre:

In generale, i fatturi chì affettanu u rendiment di i culturi sò a luce, a temperatura, l'umidità è a terra.U materiale di copertura di a serra determina quale tipu d'ambienti di piantazione pò esse realizatu in a serra.A scelta di vetru spargugliatu cum'è u materiale di cupertura pò catturà u calore di u sole à a maiò parte è risponde à e esigenze di diverse temperature di piantazione per i culturi in serra.

Copertura di serra P2-Glass

 

2. A selezzione di sistemi di supportu in a serra:

Dopu avè determinatu u materiale di vetru, hè ancu necessariu aghjustà l'illuminazione, a temperatura è l'umidità in a serra cù i sistemi di supportu currispondenti per ottene a produzzione massima, cumpresu un sistema di cuntrollu di temperatura, un sistema d'ombra, un sistema di illuminazione, un sistema di riscaldamentu, un sistema di ventilazione, è un sistema di cuntrollu intelligente.

Sistema di supportu di serra P3-Glass

Sutta l'azzione cumminata di copre i materiali è i sistemi di supportu è attraversu u sistema di cuntrollu intelligente per monitorà i valori in a serra sicondu i diversi cicli di crescita di culturi, a sala di cuntrollu generale darà u megliu valore di calore per a crescita di i culturi ogni ghjornu.Dunque, quandu a quantità di calore assorbita da u vetru righjunghji un certu valore, automaticamente accende u sistema di ombrezza, perchè u calore di a serra hè mantinutu à questu valore stabile.Per cumpensà a mancanza di luce in a stanza, u sistema di illuminazione serà attivatu.

 

3. Selezzione di sustrato di cultivazioni:

Da u principiu, avemu parlatu di i fatturi chì affettanu u rendiment di i culturi è ancu a terra.A terra ricca pò purtà abbastanza nutrienti à i culturi.In a serra di vetru, u rapportu di l'acqua è u fertilizante pò esse cuntrullatu accuratamente, è diverse suluzioni di nutrienti ponu esse cunfigurate per e diverse stadi di crescita di i culturi.Quì avemu bisognu di aghjunghje un inseme di sistemi di cuntrollu di l'acqua è di fertilizzanti, ancu cunnessi cù u sistema di cuntrollu intelligente, per ottene un cuntrollu integratu è una fertilizazione precisa.

P4-sustrato di cultura

4. Selezzione di gestori di serra:

Se i suggerimenti sopra sò necessarii per ottene una produzzione aumentata di una serra di vetru, allora a selezzione di u persunale prufessiunale di gestione di serra hè abbastanza.U persunale prufessiunale di a gestione di a serra pò monitorà, analizà è aghjustà puntuale u funziunamentu di ogni sistema di serra.I serre ponu esse aduprati in modu più efficace.

P5-Gestione di a serra

In generale, per maximizà a pruduzzioni di serra di vetru, in a selezzione di materiali di serra, sistemi di supportu è u persunale di gestione di serra, avemu bisognu di più attente.

Chengfei Greenhouse hè stata specializata in u disignu è a fabricazione di serra per parechji anni da 1996. U nostru scopu hè chì i serre tornanu à a so essenza è creanu valore per l'agricultura.

E-mail:info@cfgreenhouse.com

Telefono: (0086) 13550100793


Postu tempu: Apr-06-2023