Bannerxx

Blog

Perchè mantene a vostra serra sottu à 35 ° C hè cruciale per a salute di a pianta

Metteghjendu a temperatura di Servera sottu u 35 ° C (95 ° F) hè essenziariu per assicurà una crescita di ottima ottima è evita una gamma di serverhe prublemi. Eppuru chì i serramenti furniscenu a prutezzione da u tempu friddu, u calore eccessivu pò fà più dannu cà u bonu. Eccu perchè gestisce a vostra temperatura di serra hè cusì impurtante è cumu pudete aiutà i vostri pianti prosperanu!

1
2

1. Troppu calore pò rimpiazzà e vostre piante
E più di serraghjure prospenta in temperature trà 25 ° C è u 30 ° C (77 ° F - 86 ° F). Per esempiu, tomate, un cultivu di ferru cumparu, cresce in sta tempercia è pruduce foglie sani è di fruttu vibrante. Tuttavia, una volta e temperature superanu 35 ° C. Pescainthesis diventa menu effettivi, foglie ponu apagà giallu, è e pianti ponu esse partute in tutte e vostre altre. Quandu succede, e piante di tomate ponu luttà per pruduce frutti, risultanu in ribi più radi è menu vibranti.
2. A perdita d'acqua pò lascià e piante "sete"
I temperature più altu ponu causà e piante perde l'acqua più veloce di ciò chì si ponu assorbisce. Cume a temperatura cresce, e piante si traspianu più rapidamente, perde l'acqua da e so foglie è a terra. In un tramontu chì hè più di 35 ° C, questu pò causà e vostre piante, cum'è luttà cume u moistu tarrenu, evapora rapidamente. Senza acqua, e foglie ponu inizià à curl, giallu, o ancu goccia. In questu casu, e vostre piole sò lasciati "Sete:" è a so crescita è u rendimentu sò tramindui affettati.

3. U calore intrappulatu provoca u stress
I verdi sò pensati per catturà u sole, ma senza ventilazione suficiente, u calore pò custruisce rapidamente. Senza l'ombra o adequata a aria, temperature ùn pò ferà sopra à 35 ° C, volte ancu righjunghjendu 40 ° C (104 ° F). Sutta e temperature illecenti, e radiche di e piante ponu luttà per uttene abbastanza ossigenu, mentre e foglie ponu soffre di danni di u calore. Per esempiu, i culturi di u pepinu è di u tomate esposianu à e temperature elevate senza l'aria curretta pò sperienze u stress radicu o ancu murenu per via di u calore.
4. Alta temperaturi interrompe l'ecosistema di a serra
Un serramentu ùn hè solu in casa à e piante; Hè ancu un ecosistema cù i dolatra, l'insetti beneficali, è microre aiutanu. À temperature elevate, i polinatori essenziali cum'è l'abi pò diventà inattivu, perforate a polininazione di a pianta. S'è a temperatura in i vostri serraghju sopra à 35 ° C, api ponu piantà di polinò, chì ponu reduce u fruttu fettu per i culturi cum'è pomi è i peperini. Senza u so aiutu, parechje piante concrullà per pruduce a cugliera desiderata.

3
图 27

2. A gestione di a luce: I moriedichi necessanu di ampe per fotosintesi, ma troppu forte luce pò danni e piante. In serra, l'intensità di luce pò esse regulata aduprendu e rete di l'ombra per assicurà chì i bluebries ùn sò micca esposti à u sole più forte. I filmi riflettivi ponu ancu esse usati per aumentà l'intensità di luce, in particulare durante l'invernu quandu l'ore di ghjornu sò brevi.

3. U cuntrollu di a ventilazione è l'umidità: u cuntrollu di a ventilazione è l'umidità in a serra sò altrettantu impurtanti per a crescita di blueberry. A ventilazione propiu pò rializà a temperatura dentru a trena di rossu, recce l'occasione di e malatie è gradesite i livelli di l'umìdità adatta. Durante a staghjoni di crescita di blueperry, l'urianu relativa aerea à mezu à l'apertura à l'70% - 00% -75%, chì hè una conducive di malazra di spruzzatura.

5. Ughjettu di l'energia eccessiva è i costi crescenti
Quandu e temperature di a serra restanu in alta, i sistemi di rinfrescante cum'è i fan è i mistii anu da travaglià l'ora straordinaria. L'usu constante di l'equipaggiu di rinfrescante ùn aumenta micca solu i boli di l'elettricità, ma ancu risichi o dannuvanu l'equipaggiu. Per esempiu, si ferrata cunsistentemente intornu à 36 ° C à l'estiu, i sistemi country ponu esse curriti micca stop, chì guidate i vostri costi energetichi. U gestione di temperature in modu effittivamenti ponu riduce u cunsumu energeticu è allargà a vita di u vostru equipamentu.
6. A temperatura ideale per e piante più felice, più felice
E piante di luce di serraghju crescenu otinalmente trà 18 ° C è da 30 ° F - 86 ° F). In sti temperature, piante cum'è brawberries, tomate, è fucchianu> Cucumanti per a fotointile efficienza, chì porta à pruduzzioni più altu è produtti più uguali. Mantenendu questa gamma ideale, pudete ancu abbandunà a necessità di u rinfrescu eccessivu, riduce i costi di l'energia mentre prumove più forte crescita.

Mantenendu e Temperature di serra sottu à 35 ° C hè cruciale per a salute è a produtividade di i vostri pianti. U calore eccessivu pò interferisce cù fotosinthesis, accelerate a perdita d'acqua, interromina l'ecosistema di serra, è cresce i costi energini. Per i migliori risultati, l'Aim per Metrinu u vostru di serbu trà 18 ° C è u 30 ° C, chì permette à e piante à prove mentre minimizzà i costi inutili. Segui questi cunsiglii per dà i vostri pianti u megliu ambiente per a crescita!

#Greenhuspies #plantcare #gardeningseinctrets #Susticheablefarm #Greenhousehacks
EMAIL:info@cfgreenhouse.com
Telefono: +86 13550100793


Tempu post: Nov-19-2024
Whatsapp
Avatar Cliccate per chat
Sò in linea avà.
×

Hola, questu hè chilometri, cumu possu aiutà oghje?