bannerxx

Blog

Mastering Control Afid in Greenhouses: U Sicretu di Cultivi Sani è Rendimenti Massimu

L'afidi sò unu di i pesti più cumuni è dannusi in serra. Avete mai nutatu insetti minusculi chì si raggruppanu nantu à e foglie giovani, sughjendu a suppa di a pianta? Questi picculi pesti ùn solu minaccianu a salute di e piante, ma ancu sparghje i virus di e piante, chì anu un impattu seriu nantu à a produzzione è a qualità di i culturi. Sicondu i studii, l'epidemie di afide pò causà una riduzione di u 50% à 80% in u rendiment di i culturi, chì porta à perditi ecunomichi significativi per i cultivatori. U cuntrollu di l'afidi hè cruciale per mantene i culturi di serra sani.Follow CFGET per sapècumu per prevene l'infestazioni di afide, è chì azzioni da piglià si appariscenu.

1 (5)

Cumu l'afidi minaccianu i culturi di serra

* Succhia di pianta succhia

L'afidi utilizanu e so bocca per pierce i ghjovani foglie è i steli di e piante, sughjendu a savia. Preferiscenu una nova crescita tenera, chì pò influenzà severamente u sviluppu di e piante. Senza abbastanza nutrienti, e piante mostranu foglie arricciate, stunted, o avvizzite. L'infestazioni di afide serii ponu riduce drasticamente i prudutti di i culturi, è in certi casi, i pianti interi ponu mori.

* Spreading Virus Plant

L'afidi sò portatori putenti di virus di e piante, capaci di sparghje più di 150 virus diffirenti, cumpresu u virus di u mosaicu di pepino (CMV) è u virus spot necrotic melon. I culturi infettati da questi virus spessu mostranu deformità è crescita ritardata, riducendu significativamente u so valore di u mercatu. Una volta chì un virus hè spargugliatu, pò facilmente infettà altre piante in a serra, facendu u cuntrollu ancu più difficiule.

* Secreting Honeydew è Incuragisce Muffa

L'afidi secrenu una sustanza zuccherina chjamata melata, chì pò incuragisce a crescita di u muffa, in particulare u sooty. Stu muffa copre e foglie di a pianta, bluccà a luce di u sole è impedisce a fotosintesi, debilitandu ancu e piante. Mentre chì u muffa ùn pò micca tumbà e piante direttamente, riduce l'efficienza di a pianta è a qualità generale di a cultura, facendu i prudutti menu cummercializabili.

Cumu prevene l'infestazioni di afidi

A prevenzione hè u megliu modu per gestisce l'afidi. Per cuntrullà l'ambienti di serra, utilizendu una gestione curretta di a terra, è un surviglianza regulare, i viticultori ponu efficacemente riduce u risicu di infestazioni di afide.

* Mantene e Cundizioni Ambientali Giuste

I serre furniscenu cundizioni ideali per l'afidi, in particulare in ambienti caldi è umidi. Les pucerons se développent à des températures comprises entre 15 °C et 30 °C. Per cuntrullà currettamente a temperatura è l'umidità, i vignaghjoli ponu rallentà a ripruduzzione di afide. Hè cunsigliatu di mantene a temperatura di a serra trà 18 ° C è 25 ° C durante u ghjornu, è mantene l'umidità trà 50% è 70%.

* Gestione di Fertilizazione è Irrigazione

L'usu eccessivu di fertilizzanti di nitrogenu favurizeghja u rapidu crescita di e foglie teneri novi, chì l'afidi preferanu. I pruduttori anu da equilibrà l'usu di fertilizzanti, evitendu troppu nitrogenu. L'aghjunzione di fosforu è potasio pò rinfurzà e piante, facendu menu attrattivi per l'afidi. L'irrigazione curretta hè ancu impurtante. Cundizioni eccessivamente umide ponu prumove a crescita di l'afidi, cusì mantene u calendariu d'irrigazione ghjustu pò riduce u risicu.

1 (6)

* Monitoramentu regulare è rilevazione precoce

A rilevazione precoce hè chjave per cuntrullà l'afidi prima di sparghje. I vignaghjoli anu da inspeccionà regularmente e foglie giovani, a parte sottu di e foglie, è i steli induve l'afidi tendenu à cullà. Utilizà arnesi cum'è trappule appiccicose gialli pò aiutà à catturà l'attività di afide in u stadiu iniziale, chì permette intervenzioni puntuali.

Cosa da fà se l'afidi sò truvati

Una volta chì l'afidi sò rilevati, l'azzione rapida hè necessaria. Eccu alcuni metudi efficaci per gestisce una infestazione di afide.

* Control biologicu

U cuntrollu biologicu hè un metudu verde chì reduce a necessità di pesticidi chimichi. A liberazione di i nemichi naturali di l'afidi, cum'è a coccinella è l'hoverflies, pò aiutà à cuntrullà e pupulazioni di afide. In un studiu, dopu a liberazione di coccinelle in una serra, u numeru di afide hè cascatu da 60% in duie settimane. I vespe parassiti sò un altru strumentu efficace. Ponenu ova in l'afidi, è e so larve uccidenu l'afidi, riducendu a so ripruduzzione.

* Controlu chimicu

Insetticidi botanici: L'insetticidi botanici cum'è l'oliu di neem sò estratti naturali chì disturbanu a crescita è a ripruduzzione di l'afidi, riducendu a so populazione. L'oliu Neem hè pocu tossicità è amichevule à l'ambiente, facendu una scelta maiò per l'usu di serra. I studii anu dimustratu chì l'oliu di neem pò riduce a populazione di afide da 60% à 70%. Un altru benefiziu hè chì l'oliu di neem ùn dannu micca insetti benifichi, priservendu l'equilibriu ecologicu.

Insetticidi chimichi: Se e pupulazioni di afide crescenu rapidamente o l'infestazioni diventanu severi, l'insecticidi chimichi di bassa toxicità ponu aiutà à cuntrullà rapidamente a diffusione. Imidacloprid è avermectin sò dui insetticidi cumuni. Funcionanu disturbendu i sistemi nervosi di l'afidi, paralizenduli, è eventualmente uccidendu. L'attenzione attenta à a dosa è a frequenza di l'applicazione hè cruciale per prevene a resistenza di sviluppà. Inoltre, hè impurtante seguità intervalli di sicurezza per assicurà chì i residui di pesticidi ùn anu micca a qualità di culturi o a salute di u cunsumadore.

* Isolamentu è Rimozione

Sì i pianti individuali sò assai infestati, hè megliu isolà è sguassate per impediscenu di sparghje l'afidi. Questu hè particularmente impurtante quandu l'afidi sparghje virus. Un isolamentu rapidu pò aiutà à frenà a diffusione di e malatie. Per e piante severamente infestate, hè cunsigliatu di sguassate completamente è distrughjenu per evità più infizzioni di e piante sane.

1 (7)

L'afidi ponenu una seria sfida à i culturi di serra, ma cù e misure preventive ghjustificate è metudi di cuntrollu puntuale, i so danni ponu esse minimizzati. I pruduttori di serra duveranu cumminà a gestione ambientale, u cuntrollu biologicu, u cuntrollu fisicu è i metudi chimichi per gestisce efficacemente l'afidi. A chjave hè a prevenzione precoce, u monitoraghju regulare, è piglià azzione cumpleta à u primu signu di afide per prevene a so diffusione è u focu. Adupendu un approcciu scientificu à u cuntrollu di e pesti, i viticultori ponu prutege a salute di i so culturi, assicurà alti rendimenti, è ottene una produzzione sustinibili.

E-mail:info@cfgreenhouse.com 

Telefono: (0086) 13550100793


Tempu di Postu: 21-Settembre-2024