III. Cuntrollu di e cundizioni di luce per i mirtilli in e serre
1. Usu di reti d'ombra: E reti d'ombra ponu esse aduprate per regulà l'intensità di a luce, assicurendu chì i mirtilli ùn sianu micca esposti à una luce solare troppu forte.
2. Reti d'ombra: Queste aiutanu à riduce l'intensità luminosa è furniscenu cundizioni d'illuminazione adatte, impedendu à i mirtilli di surriscaldassi è rallentendu a fotosintesi.
3. Illuminazione Supplementare: In e stagioni o durante i ghjorni nuvolosi quandu a luce hè insufficiente, l'illuminazione supplementare pò esse aduprata per assicurà chì i mirtilli abbianu abbastanza luce per a fotosintesi.


4. Illuminazione Supplementare: E luci supplementari ponu furnisce un spettru simile à a luce naturale, aiutendu i mirtilli à mantene una bona crescita in ambienti cù luce insufficiente.
5. Cuntrollu di l'intensità luminosa: A fotosintesi di i mirtilli hè strettamente ligata à l'intensità luminosa; sia una luce troppu forte sia una luce troppu debule sò dannose per a crescita di i mirtilli.
6. Cuntrollu di l'intensità luminosa: Dunque, hè necessariu adattà l'intensità luminosa secondu a fase di crescita è i bisogni specifici di i mirtilli per ottene un'efficienza ottimale di fotosintesi.
7. Gestione di a Durata di a Luce: I mirtilli anu esigenze di durata di luce variabili in diverse fasi di crescita, è hè impurtante cuntrullà a durata di a luce ragiunevolmente per prumove a crescita vegetativa è riproduttiva.
8. Gestione di a Durata di a Luce: Per esempiu, durante a fase di piantina di mirtilli, a durata di a luce pò esse ridutta in modu adattatu per evità danni da una luce forte.
9. Coordinazione di a Temperatura è di a Luce di a Serra: A temperatura in a serra influenza ancu a fotosintesi di i mirtilli, è hè necessariu adattà a temperatura interna secondu e cundizioni di luce per assicurà l'ambiente u più adattatu per a crescita di i mirtilli.
10. Regulazione di a Cuncentrazione di CO2: Un aumentu apprupriatu di a cuncentrazione di CO2 in a serra pò migliurà l'efficienza di a fotosintesi, dunque mentre si aghjusta a luce, si deve ancu fà attenzione à supplementà u CO2.
IV. Equilibriu di a temperatura è di a luce in e serre per i mirtilli
1. Gestione di a temperatura: A gestione di a temperatura per i mirtilli in e serre hè un delicatu attu di equilibriu. Dopu chì i mirtilli sò entrati in dormenza naturale, anu bisognu di un certu numeru d'ore di basse temperature per fiurisce è dà frutti nurmalmente. Per esempiu, in a zona di Qingdao, u tempu quandu a temperatura passa costantemente da 7,2 ℃ hè intornu à u 20 di nuvembre. U tempu per copre a serra è aumentà a temperatura deve esse u 20 di nuvembre più 34 ghjorni più un margine di sicurezza di 3-5 ghjorni, ciò chì significa chì u periodu sicuru per copre è riscaldà a serra hè da u 27 à u 29 di dicembre. Inoltre, a temperatura in a serra deve esse adattata secondu a fase di crescita di i mirtilli per assicurà una crescita è un sviluppu nurmali.


2. Gestione di a luce: I mirtilli anu bisognu di luce abbundante per a fotosintesi, ma una luce troppu forte pò dannà e piante. In e serre, l'intensità di a luce pò esse regulata aduprendu reti d'ombra per assicurà chì i mirtilli ùn sianu micca esposti à una luce solare troppu forte. I filmi riflettenti ponu ancu esse aduprati per aumentà l'intensità di a luce, soprattuttu durante l'invernu quandu l'ore di ghjornu sò corte.
3. Ventilazione è cuntrollu di l'umidità: A ventilazione è u cuntrollu di l'umidità in a serra sò ugualmente impurtanti per a crescita di i mirtilli. Una ventilazione adatta pò aiutà à calà a temperatura in a serra, riduce l'occorrenza di parassiti è malatie, è mantene livelli di umidità adatti. Durante a stagione di crescita di i mirtilli, l'umidità relativa di l'aria in a serra deve esse mantenuta à 70%-75%, ciò chì hè favurevule à a germinazione di i mirtilli.
4. Regulazione di a Cuncentrazione di CO2: Un aumentu adattatu di a cuncentrazione di CO2 in a serra pò migliurà l'efficienza di a fotosintesi, dunque mentre si aghjusta a luce, si deve ancu fà attenzione à supplementà u CO2.
Attraversu e misure sopra menzionate, l'equilibriu di a temperatura è di a luce in a serra pò esse gestitu efficacemente, furnendu un ambiente di crescita ottimale per i mirtilli è migliurendu u so rendimentu è a so qualità.
V. Quante ore di bassa temperatura hà bisognu u mirtillu durante a dormienza?
Dopu à esse entrati in dormenza, i mirtilli necessitanu un certu periodu di basse temperature per rompe a dormenza fisiologica, cunnisciuta cum'è u bisognu di raffreddamentu. Diverse varietà di mirtilli anu bisogni di raffreddamentu variabili. Per esempiu, a varietà 'ReKa' richiede 1000 ore o più di raffreddamentu, è a varietà 'DuKe' richiede ancu 1000 ore. Alcune varietà anu bisogni di raffreddamentu più bassi, cum'è a varietà 'Meadowlark', chì richiede menu di 900 ore, mentre chì a varietà 'Green Gem' richiede più di 250 ore. Inoltre, a varietà 'Eureka' ùn richiede più di 100 ore, a varietà 'Rocio' (H5) ùn richiede più di 60 ore, è a varietà 'L' ùn richiede più di 80 ore. Questi dati nantu à i bisogni di raffreddamentu sò cruciali per gestisce a dormenza di i mirtilli per assicurà una crescita è una fruttificazione nurmale di e piante.

VI. Oltre à i requisiti di raffreddamentu, chì altri fattori influenzanu a liberazione di a dormienza di i mirtilli?
A liberazione di a dormienza di i mirtilli hè influenzata da parechji fattori, in più di i bisogni di raffreddamentu, cumpresi:
1. Ormoni esogeni: E gibberelline esogene (GA) ponu rompe efficacemente a dormienza di i germogli di mirtilli. Studi anu dimustratu chì u trattamentu GA esogenu pò riduce significativamente u cuntenutu di amidu è aumentà u cuntenutu d'acqua di i germogli di fiori, prumovendu cusì a liberazione di a dormienza di mirtilli è a germinazione.
2. Gestione di a temperatura: Dopu à esse entrati in dormenza, i mirtilli necessitanu un certu periodu di basse temperature per rompe a dormenza fisiologica. In e serre, a temperatura pò esse cuntrullata per simulà i bisogni di bassa temperatura di e cundizioni naturali, aiutendu i mirtilli à rompe a dormenza.
3. Cundizioni di luce: A luce affetta ancu a liberazione di a dormienza di i mirtilli. Ancu s'è i mirtilli sò piante chì amanu a luce, una luce troppu forte durante a dormienza pò dannà e piante. Dunque, una gestione adatta di a luce hè ancu un aspettu impurtante di a liberazione di a dormienza.
4. Gestione di l'acqua: Durante a dormienza di i mirtilli, una gestione adatta di l'acqua hè necessaria. Mantene una umidità adatta di u terrenu aiuta e piante di mirtilli à stà sane durante a dormienza.
5. Gestione di i nutrienti: Durante a dormienza, i mirtilli anu bisogni di fertilizzanti relativamente bassi, ma una gestione adatta di i nutrienti pò aiutà a pianta à cresce megliu dopu à a fine di a dormienza. I fertilizzanti fogliari ponu esse applicati per furnisce i nutrienti necessarii.
6. Cuntrollu di i parassiti è di e malatie: Durante a dormienza, e piante di mirtilli sò più debuli è più suscettibili à i parassiti è à e malatie. Dunque, u cuntrollu puntuale di i parassiti è di e malatie hè un fattore impurtante per assicurà a salute di e piante è una liberazione liscia di a dormienza.
7. Gestione di a poda: Una poda adatta pò prumove a crescita è a fruttificazione di e piante di mirtilli. A poda durante a dormienza pò caccià i rami morti è quelli chì si incrustanu, mantenendu una bona circulazione di l'aria è una penetrazione di a luce, ciò chì aiuta a pianta à liberà a dormienza.
Attraversu e misure sopra menzionate, u periodu di dormienza di i mirtilli pò esse gestitu efficacemente, assicurendu chì e piante possinu cresce sanamente dopu a dormienza, è migliurendu u rendimentu è a qualità di i mirtilli.
Benvenuti à avè una discussione più approfondita cun noi.
E-mail:info@cfgreenhouse.com
Telefono: (0086) 13980608118
Data di publicazione: 12 di nuvembre di u 2024